Een eigen bedrijf draaiende houden kost veel tijd en investering. Het vraagt veel van ondernemers en zzp'ers. Zeker in het beginstadium heeft u te maken met bepaalde werkzaamheden die u liever zou willen uitbesteden. Bijvoorbeeld het beantwoorden van inkomende telefoon gesprekken. Heeft u het gevoel dat uw bedrijf steeds ontoegankelijker wordt doordat u niet altijd bereikbaar kunt zijn? Een persoonlijke telefoonservice team kan u helpen om al uw inkomende gesprekken af te handelen wanneer u dit niet kunt. In deze blog leest u wat de voordelen hiervan zijn.
Nooit een moment rust
Als ondernemer of zzp'er kunt u soms het gevoel hebben dat u nooit even een moment rust heeft. U draagt een grote verantwoordelijkheid om uw bedrijf draaiende te houden. Zeker als uw doel is om binnen korte tijd te groeien kan het verleidelijk zijn om continu aan het werk te zijn. Momenten van rust tussendoor zijn echter belangrijk voor uw welzijn. Maar zelfs als u besluit om uw laptop of computer uit te zetten en tijd voor uzelf of met vrienden en familie door te brengen, is de kans groot dat u meerdere keren onderbroken wordt door inkomende telefoontjes van klanten. Dit kan niet alleen vervelend zijn voor u, maar ook voor uw naasten, omdat zij het gevoel kunnen krijgen dat werken voor u belangrijker is dan tijd met hen doorbrengen. Gelukkig kunt u gebruik maken van een telefoondienst die alle telefoongesprekken voor u afhandelt zodra u uw telefoon naar ze doorschakelt.
Uw persoonlijke telefonistes
In het begin klinkt het misschien wat spannend om uw telefoondienst uit handen te geven aan derden. U heeft natuurlijk graag dat uw klanten optimaal geholpen worden en te woord worden gestaan door iemand die uw bedrijf en dienst door en door kent. Door samen te werken met een bedrijf die gespecialiseerd is in telefoonservice kunt u er echter van uit gaan dat dit ook gebeurd. Uw bedrijf krijgt een vaste telefoonservice team van telefonistes die binnen korte tijd alles leren over uw bedrijf, producten, wensen, etc. Zo weet u zeker dat uw klanten te woord worden gestaan door een team van getrainde professionals.
Altijd bereikbaar
U kunt uw telefoon doorschakelen wanneer u maar wilt. Zo weet u zeker dat u als bedrijf altijd bereikbaar bent en dat uw klanten en andere inkomende gesprekken te woord worden gestaan door de juiste persoon. U heeft zelfs de keuze om 24/7 bereikbaar te zijn, dit is met name van belang als u werkt met klanten uit verschillende tijdzones. Dankzij uw persoonlijke telefoonservice team kunt u zich richten op dat waar u goed in bent: ondernemen.